جستجو

آموزش تصویری بر طرف کردن مشکل اینترنت در ایران

اموزش تصویری بر طرف کردن مشکل

دوستان این توضیحات رو اگر فکر میکنید به درد بخوره به دیگران هم بدید تا استفاده کنند.
خب دوستان من به زبون ساده توضیح میدم همراه با تصویر.
این شکل اصلی برنامه است.
لینک دانلود برنامه از مدیا فایرکلیک کنید
خب دوستان وقتی برنامه رو دانلود کردید و نصب برنامه نیاز داری که با key  داخل پوشه برنامه ریجیستری بشه.
به این شکل توجه کنید
خب نتیجه اش میشه این عکس
حالا پنجره ثبت نرم افزار را ok کنید .
حالا توضیح مهم: ببینید عزیزان ما دو نوع ساکس socks داریم. یک نوع اون تجاریه که باید خریداری کنید. که دارای یک یوز و پسورد هست اختصاصی برای شما.
نوع دیگه ای هم داریم که مجانیه. من پیشنهاد میکنم تجاریش رو خریداری کنید. ( تو اکثر سایت های موسیقی تبلیغ فروشش هست که شما میتونید انلاین خریداری کنید.)
من نیتم اطلاع رسانیه پس معرفی نمیکنم شخصی رو تا خدای نکرده وصله ای بهم چسبیده نشه.امنیت شما رو هم به خطر نمیدازم.
اما یک راهی پیدا کردم که این ادرس و پورت ساکس رو مجانی در اختیارتون بذارم.من تست کردم کار میکنه ولی خب مثل ساکس های تجاری نیست. چون یوز و پسورد اختصاصی نداره.
ادامه توضیحات برنامه:::: در Proxifier از منوی Profile به proxy servers بروید و در پنجره کوچک باز شده روی گزینه add کلیک کنید و مثل تصویر زیر انرا پر کنید و سپس دو پنجره را ok کنید :
توضیح کامل در عکس:
خب دوستان این هم چند ادرس و پورت مجانی برای شما داخل کادر 2 وارد کنید
Address : 62.243.224.180
Port :1080
خب  برای پیدا کردن ادرس و پورت های دیگه به این سایت سر بزنید حتما چیزای به درد بخوری پیدا میکنید
نکته اخر : ببینید دوستان وقتی شما این ادرس و پورت رو تو نرم افزار وارد میکنید هم زمان این ادرس پورت رو باید داخل تنظیمات مرورگرتون (فایرفاکس/کروم/اکسپلوره/اپرا)
هم وارد کنید مثل عکس زیر برای فایرفاکس
خب دیگه تموم شد. میتونید تست کنید و امیداوارم موفق بشید.
نکته اخر: اگر ساکس و یا https تجاری بخرید با وارد کردن پورت و ادرس اختصاصی که خریداری میکنید وقتی همون ادرس و پورت رو تو مرورگر وارد کنید اونجا یوزو و پسورد ازتون میخواد. مطمئن باشید اگر تجاری خرید کنید بدون هیچ گیری از شر این طاعون فیلتر خلاص میشید.
اگر سوالی بود بازم بپرسید.فدا مدا

ba tashakor az frenet va chinejan.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر